Skip to content

Werken bij


Onze vacature

Commercieel medewerker binnendienst

Ben jij die ervaren commercieel medewerker binnendienst die met zijn klantgerichtheid de verwachting van onze klanten weet te overtreffen, projecten goed weet te begeleiden en onze technisch adviseurs werk uit handen neemt? Lees dan snel verder.

Flowcomm Nederland BV is een totaalleverancier van hygiënische procescomponenten. Van industriële applicaties binnen de voedingsmiddelenindustrie tot hoogwaardige oplossingen voor de farmacie. Om de groei die we doormaken voort te kunnen zetten en om de commerciële kansen binnen de branche aan te grijpen, is een Commercieel medewerker binnendienst meer dan welkom.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Samen starten we de dag op met een kort overleg op kantoor of via Teams. Welke nieuwe klantaanvragen zijn er binnengekomen en wat is de status van de verschillende projecten? Jij kunt het vertellen, maakt offertes en volgt deze op. Technische vraagstukken weet je feilloos uit te zetten bij een van onze buitenlandse leveranciers en antwoorden verwerk je in een onverslaanbaar voorstel.

Taken en verantwoordelijkheden:
– Aanspreekpunt voor klanten, verkoop buitendienst en onze technisch adviseurs.
– Het opstellen van offertes en opvolging ervan.
– Technische vraagstukken van klanten uitzetten bij onze buitenlandse leveranciers
– Het bijhouden en inzichtelijk maken van je eigen forecast alsook die van de technisch adviseurs.

 

Wanneer is de functie van Commercieel medewerker binnendienst de perfecte match voor jou:

  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie of hebt als service engineer de wens om de stap naar kantoor te maken.
  • Kwalificaties, diploma’s? Dat zegt bij ons niet alles. Wat je kunt, je inzet en gevoel voor techniek, daar gaat het ons om. Wel denken we dat een afgeronde MBO opleiding en ervaring in de techniek een vereiste zijn. Mocht je daarnaast ervaring hebben binnen de procestechniek dan worden we nog enthousiaster.
  • Je bent zorgvuldig, leergierig en proactief
  • Je hebt ruimte ervaring met Office 365
  • Je beheerst de Nederlandse en Engels taal uitstekend zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je brengt positiviteit mee, hebt humor, en vindt het prettig om binnen een klein hecht team te werken.
  • Je hebt een winnaarsmentaliteit en het binnenhalen van orders geeft je een boost!
  • Ervaring met Exact Online ERP pakket is een pré.
  • Je bent woonachtig in een straal van 50 kilometer rondom Breda.


Wat wij bieden:

  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, passend bij deze functie.
  • Extra vakantie dagen
  • Eindejaarsbonus
  • Auto van de zaak (bespreekbaar)
  • De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken
  • Een fijne informele werkomgeving
  • Opbouw van pensioen
  • 8% vakantiegeld
  • De mogelijkheid tot zelfstudie
  • Een kans om je collega uit te dagen voor een potje darts of biljart in de lunchpauze of tijdens de vrijdagmiddagborrel.